Péče o vodu v koupacím nebo okrasném jezírku je velmi komplexní problematikou, proto hned úvodem je nutno říci, že najít univerzální recept na bezproblémový chod jezírka by bylo velmi obtížné. Základní pilíř kvality vody v budoucím jezírku je stavěn již při plánování, projekci a budování jezírka, kdy je nutno zohlednit všechny existující faktory, které budou ovlivňovat biologické, fyzikální a chemické parametry vody.

Při péči o vodu v jezírku bychom vždy měli brát v úvahu, že se jedná o biologický systém vzájemně provázaných procesů, kdy každý nepřiměřený nebo neopodstatněný zásah může v jednom okamžiku narušit velmi křehkou rovnováhu, kterou si tento přírodní systém budoval někdy i řadu let. Zároveň je pravdou, že pokud budeme uvážlivě a dle předepsaných instrukcí používat některé biologické nebo i chemické přípravky, podaří se nám docílit vyšší kvality vody a účinnější prevence vzniku problémů a jejich následného řešení.

Nakupte v našem e-shopu

V našem e-shopu najdete veškeré naše produkty.

Přejít do obchodu

Vybírejte z více než 250
 prodejců po celé ČR

Najděte svého nejbližšího prodejce produktů značky PROXIM. Po celé ČR nás ve svých prodejnách nabízí již více než 250 prodejců.

Zjistit více

Staňte se certifikovaným 
prodejcem

S osvědčením Certifikovaný Prodejce PROXIM získejte naší obchodní a marketingovou podporu, slevy a bonusy.

Zjistit více

OPPIK – program Marketing

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O. 2019-2020
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013215

Díky projektu firma PROXIM s.r.o. prezentuje své výrobky a služby na zahraničních veletrzích v Kolíně nad Rýnem, Moskvě a Stuttgartu.

Proxim – vzdělávání pro zaměstnance / Poskytovatel dotace: MPSV ČR

Financování: ESF – Operační program ZAMĚSTNANOST • Doba trvání: listopad 2019 až říjen 2021 • Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011787. Stručný popis: Projekt umožní realizovat firemní vzdělávání pro zaměstnance firmy PROXIM s.r.o. Za účelem identifikace konkrétních vzdělávacích kurzů vhodných pro zaměstnance byla ve společnosti realizována analýza vzdělávacích potřeb. Projekt cílí především na rozvoj pracovních znalostí, dovedností a kompetencí potřebných pro kvalitní výkon práce v naší firmě. Klíčové aktivity: Obecné IT • Měkké a manažerské dovednosti • Interní lektor