Po svém úspěšném pětadvacetiletém působení ve vedení firmy Proxim, předává zdravou a úspěšnou firmu Jan Kroupa starší, bývalý vědecký pracovník výzkumného ústavu, svému synovi Janu Kroupovi mladšímu. Český rodinný podnik, společnost Proxim, je specialistou na výrobu chemických produktů pro domácnost, zahradu nebo potravinářský průmysl. Tyto výrobky jsou vhodné například k ošetření bazénů, jezírek, vířivek, ale i odpadů. Firma Proxim je výrobce kvalitních chemických výrobků šetrných k životnímu prostředí, je vyhledávaným odborníkem a poradcem v péči o vodu, a to nejen v bazénech a jezírkách. Proxim oslavil 25 let na trhu a získal dvě významná ocenění jako rodinný podnik roku. Firma PROXIM uspěla v prestižní soutěži Equa bank Rodinná firma roku 2017, a to hned dvakrát. Získala Cenu veřejnosti a v hodnocení odborné poroty obsadila 3. místo v kategorii malých firem

Tisková zpráva ke stažení

Nakupte v našem e-shopu

V našem e-shopu najdete veškeré naše produkty.

Přejít do obchodu

Vybírejte z více než 250
 prodejců po celé ČR

Najděte svého nejbližšího prodejce produktů značky PROXIM. Po celé ČR nás ve svých prodejnách nabízí již více než 250 prodejců.

Zjistit více

Staňte se certifikovaným 
prodejcem

S osvědčením Certifikovaný Prodejce PROXIM získejte naší obchodní a marketingovou podporu, slevy a bonusy.

Zjistit více

OPPIK – program Marketing

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O. 2019-2020
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013215

Díky projektu firma PROXIM s.r.o. prezentuje své výrobky a služby na zahraničních veletrzích v Kolíně nad Rýnem, Moskvě a Stuttgartu.

Proxim – vzdělávání pro zaměstnance / Poskytovatel dotace: MPSV ČR

Financování: ESF – Operační program ZAMĚSTNANOST • Doba trvání: listopad 2019 až říjen 2021 • Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011787. Stručný popis: Projekt umožní realizovat firemní vzdělávání pro zaměstnance firmy PROXIM s.r.o. Za účelem identifikace konkrétních vzdělávacích kurzů vhodných pro zaměstnance byla ve společnosti realizována analýza vzdělávacích potřeb. Projekt cílí především na rozvoj pracovních znalostí, dovedností a kompetencí potřebných pro kvalitní výkon práce v naší firmě. Klíčové aktivity: Obecné IT • Měkké a manažerské dovednosti • Interní lektor