Při péči o vodu v přírodním- ať okrasném, nebo koupacím – jezírku je důležitá především prevence. Příroda si sice v mnoha případech umí poradit sama, ale pokud se jí to nepodaří, řešit již vzniklé problémy je daleko složitější, než jim předcházet…

Proto minimum, které bychom měli udělat po napuštění jezírka, je použití užitečných bakterií v přípravku ČISTIČ BIO JEZÍREK, kterými se zajistí nastartování správných biologických procesů v jezírku.

Voda se sice tak jako tak za 2-3 týdny po napuštění zazelená, nicméně samočistící schopnost vody bude daleko rychlejší a efektivnější po aplikaci bakterií. Ty by se sice samy o sobě postupně na kořenových systémech vodních rostlin rozmnožily, ale až za dlouhou dobu.

Aplikací přípravku ČISTIČ BIO JEZÍREK zajistíme rychlé nastartování přírodních čistících procesů ve vodě.

Související odkazy:
ČISTIČ BIO JEZÍREK

Nakupte v našem e-shopu

V našem e-shopu najdete veškeré naše produkty.

Přejít do obchodu

Vybírejte z více než 250 prodejců po celé ČR

Najděte svého nejbližšího prodejce produktů značky PROXIM. Po celé ČR nás ve svých prodejnách nabízí již více než 250 prodejců.

Zjistit více

Staňte se certifikovaným prodejcem

S osvědčením Certifikovaný Prodejce PROXIM získejte naší obchodní a marketingovou podporu, slevy a bonusy.

Zjistit více

OPPIK – program Marketing

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O.
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/16_047/0007572

Název projektu: PODPORA EXPORTU PROXIM S.R.O. 2019-2020
Registrační číslo projektu: CZ.01.2.111/0.0/0.0/18_167/0013215

Díky projektu firma PROXIM s.r.o. prezentuje své výrobky a služby na zahraničních veletrzích v Kolíně nad Rýnem, Moskvě a Stuttgartu.

Proxim – vzdělávání pro zaměstnance / Poskytovatel dotace: MPSV ČR

Financování: ESF – Operační program ZAMĚSTNANOST • Doba trvání: listopad 2019 až duben 2022 • Registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0011787. Stručný popis: Projekt umožní realizovat firemní vzdělávání pro zaměstnance firmy PROXIM s.r.o. Za účelem identifikace konkrétních vzdělávacích kurzů vhodných pro zaměstnance byla ve společnosti realizována analýza vzdělávacích potřeb. Projekt cílí především na rozvoj pracovních znalostí, dovedností a kompetencí potřebných pro kvalitní výkon práce v naší firmě. Klíčové aktivity: Obecné IT • Měkké a manažerské dovednosti • Interní lektor